I would check both iron levels and vitamin K levels.... mine are a bit goofy sometimes.
M mamerth New member May 6, 2008 #21 I would check both iron levels and vitamin K levels.... mine are a bit goofy sometimes.
M mamerth New member May 6, 2008 #22 I would check both iron levels and vitamin K levels.... mine are a bit goofy sometimes.
M mamerth New member May 6, 2008 #23 I would check both iron levels and vitamin K levels.... mine are a bit goofy sometimes.
M mamerth New member May 6, 2008 #24 I would check both iron levels and vitamin K levels.... mine are a bit goofy sometimes.
M mamerth New member May 6, 2008 #25 I would check both iron levels and vitamin K levels.... mine are a bit goofy sometimes.
T TonyaH Guest May 6, 2008 #26 Nosebleeds can also be a symptom of allergies. Does she have allergy problems?
T TonyaH Guest May 6, 2008 #27 Nosebleeds can also be a symptom of allergies. Does she have allergy problems?
T TonyaH Guest May 6, 2008 #28 Nosebleeds can also be a symptom of allergies. Does she have allergy problems?
T TonyaH Guest May 6, 2008 #29 Nosebleeds can also be a symptom of allergies. Does she have allergy problems?
T TonyaH Guest May 6, 2008 #30 Nosebleeds can also be a symptom of allergies. Does she have allergy problems?